משלוחים והחזרים

חווית משתמש אחרת

בהריטי רייז  אנו כאן בשבילך הלקוח ועושים כמיטב יכולתנו בכדי לספק את חווית הלקוחות הטובה ביותר שאנו יכולים לספק.

כחלק מכך, אנו מבינים כי קניות ברשת הן חוויה שונה לחלוטין מרכישה בחנות וייתכנו זמנים ומצבים בהם יתכן שתצטרכו להחזיר מוצר .

הרייטי רייז רוצה לנסות ולהפוך את תהליך ההחזרה לקל ופשוט עבורך וזו הסיבה שכתבנו את מדיניות ההחזרים הקלים הזו בכדי לתת לך הבנה ברורה של האפשרויות שלך.

 

מדיניות זו היא כמובן בנוסף לכל הזכויות והסעדים האחרים הניתנים כחלק מחוק הצרכנות בישראל.

מדיניות זו היא המדיניות המקוונת שלנו ועשויה להיות שונה למדיניות שיש לנו עבור מוצרים שנרכשו באופן אישי בחנויות הפיזיות או אצל מפיצים מורשים.

משלוח וזמני אספקה
המשלוחים מבוצעים ע"י חברת דואר ישראל וגט ואף חברות נוספות, ומגיעים לבית הלקוח עד 5 ימי עסקים מרגע איסוף החבילה ע"י חברת השילוח.

 

בקנייה של עד 350 ₪ עלות משלוח היא 20 ₪
בקנייה מעל 350 ₪ משלוח חינם.

- משלוח מהיר 30 ₪ , דואר שליחים עד 48 שעות.

 

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים וזמן אספקתם יתבצעו בהתאם לתנאים המופיעים באתר.

  2. זמן אספקת המוצרים כולל חישוב ימי עסקים בלבד, כלומר חמישה ימי עבודה בשבוע (ימים א'-ה') ואינו כולל ימי שישי/שבת וימי חג.

  3. משלוח המוצרים יכול להיעשות בדואר רשום ו/או שירות שליחים לפי שיקול דעתה של החברה, גודל המוצר ויעד המשלוח.

  4. מדיניות ההובלה והאספקה נקבעת על ידי החברה ועל פי שיקול דעתה. לחברה שמורה הזכות להודיע כי אין באפשרותה להוביל את המוצר לאזור מסוים, ובמקרה זה לא מבצע הפעולה לא יחויב בדמי משלוח והמוצר יימסר במקום ניהול עסקיה של החברה.

  5. החברה ו/או מי מטעמה לא תישא בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטה. במקרה זה רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

  6. דמי המשלוח המפורטים בהצעה הינם סופיים אלא אם צוין אחרת.

  7. דמי המשלוח כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל, אלא אם צוין אחרת על ידי החברה.

  8. מבצע הפעולה יהיה רשאי לבחור באיסוף עצמי ממקום ניהול עסקיה של החברה. במקרה כזה, הרוכש יהיה פטור מדמי טיפול ומשלוח

  9. על מנת למנוע עיכובים בקבלת המוצר ו\או חזרתו לחנות אושן דוויל על הלקוח להיות זמין טלפונית ולענות למספרים חסוים על מנת שהשליח יוכל לתאם מועד מסירת החבילה

אישור הזמנה ומשלוח

הזמנה מאושרת הינה כזאת שקיבלה אישור מהאתר

  1. ההזמנה נקלטת מרכז הלוגיסטי של  הרייטי רייז  ישראל עד יום עבודה אחד. אישור הקליטה נעשה ע"י משלוח דוא"ל ללקוח.

  2. הרייטי רייז  ישראל מבצעת בדיקת של הכרטיס האשראי, אוטומטית מול חברת האשראי, במידה ונתקלת בבעיה ההזמנה מתעכבת. נציג מטעמה מטפל מול הלקוח. אשר מחייב יצירת קשר עם הלקוח.

  3. זמן האספקה של המשלוח מחושב מרגע קבלת אישור מחברת האשראי.

דייג מוצלח !

מצוות הרייטי רייז  ישראל

.האופן בוא אנו אורזים את המקלות שלנו
!אריזות חזקות השומרות על המקלות לארוך כל זמן המלשוח 

החזרים

מדיניות ההחזר וההחלפה שלנו
טובין ופגומים במשלוח

אם eck,o מאיתנו מוצר לקוי או פגום שלא נגרם בגלל אשמתך, אנו מחליפים בשמחה את הפריט עבורך עבור פריט זהה או אחר שתבחר אם תרצה. אם יש הבדל כלשהו במחיר אתה יכול/ה להוסיף  ליתרה או אם ההבדל במחיר הוא לטובתך נוכל להחזיר אותו או להשתמש ביתרה כלפי פריטים אחרים שבחרתם.

ניתם גם לבחור לקבל החזר כספי מלא אם הסחורה לקויה או נפגעה ללא כל אשמה מצד הלקוח/ה.

יהיה צורך להחזיר סחורה ואנחנו נשלם בשמחה עבור דמי משלוח עבור הפריט שיוחזר במקרים שאינם אשמתכם. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לדון בזה.

אין אחריות על טבעות של מקלות דייג. טבעות הם עדינים ואנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להגן על הטבעות בזמן המשלוח אליכם. אם טבעת נשברת או מכופפת, לא נהיה אחראים לנזק שכן הוא יכול לנבוע מסיבות רבות.יש לנקות בזהירות יתרה בזמן שליפת המקלות ממארז המלשוח למנוע כל נזק.

קיבלתם את הפריט הלא נכון בטעות?

נדיר מאוד שאנחנו שולחים הזמנה שגויה המכילה הזמנת פריטים שגויים אך בסיכוי הנדיר שאנו שולחים תפוחב מקום תפוז כביכול, פשוט צור איתנו קשר ואנחנו נתקן לכם את המצב. לא תהיה אחראי לכל עלויות דמי החזר.

התחרטם ? לא קרה כלום :)

במקרה שקיבלתם את ההזמנה שלכם ואתם משנים את דעתכם או שהפריט לא עונה על שביעות רצונכם, אנא פנה אלינו תוך 3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה שלכם, וודאו כי שהמוצר לא היה בשימוש ובאריזה מקורית אז נשמח לעמוד לשירותכם על ידי החלפת הפריט שלכם.

במקרה הספציפי הזה, אם מדובר בהחזר שתרצה במקום החלפת סחורה, אנו עדיין נענה בשמחה לבקשתך, אך ההחזר שתקבל יהיה פחות עלות המשלוח מאיתנו אליך שתוצג בחשבונית, או במקרה כאשר התקבל מבצע או קופון למשלוח כגון משלוח חינם  ההחזר יהיה פחות ממה שהיה בדרך כלל לשלוח את הפריט ללא קידום במחיר המלא המוצג בדף דמי המשלוח שלנו. (אז אם ההזמנה הייתה מעל 350 ש״ח בתוך ISL והגיעה אוטומטית עם משלוח חינם אז העמלה שהיינו מנכה היא 49 ש״ח לכיסוי מרבית העלויות שלנו). 

עבור כל החזרה של התחרטות יש לשלם עבור דמי המלשוח חזרה אלינו.

ההחזר הכספי יתקיים רק כאשר הפריטים החוזרים גיעו לכתובת החזרה שלנו.

אופון ההחזרה״

כשאתם מחזירים את המוצר אנא כלול עותק של הקבלה לא רק לצורך הוכחת הרכישה, אלא שנוכל להפנות להזמנה שלך בקלות עם החזרתה.

יש לכלול מכתב קצר המתאר מדוע אתה מחזיר את הפריט ואת דרך הפעולה שצריכה להתקיים, כמו ליידע אותנו אילו פריטים אתה זקוק במקום או לבקש החזר כספי בהתאם למדיניות שלנו.

 

פריטים / אחריות ולקויים


הסחורה שלנו מגיעה עם ערבויות שלא ניתן לשלול מכוח חוק הצרכן הישראלי. אתה זכאי להחלפה או החזר כספי בגין כישלון של שליחת המוצר ולפיצוי בגין כל אובדן או נזק שנגרם. אתה רשאי גם לתקן או להחליף את הסחורה אם הסחורה לא תהיה באיכות מקובלת והכשל אינו מסתכם בכישלון משמעותי.

לאחר פרק זמן מסוים של קבלת הרכישה והמוצר נכשל, יתכן שתצטרך לשלוח את המוצר שלך ישירות לספק לבדיקת אחריות. אתה יכול ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ נוסף בנושא זה, אם יהיה בכך צורך. מוצרים פגומים  בדרך כלל צריכים להיבדק על ידי הספק כדי לקבוע אם שגיאת משתמש, שימוש לרעה או כשל במוצר בין אם זה מינורי או גדול.

ניתן לבצע החזרה עד 14 יום מיום הרכישה.

 

מה שאנו מבקשים מכם
טובין ופגומים במשלוח

Deen

במקרה של "התחרטות", תצטרך לארגן משלוח משלך בחזרה לחנות שלנו. עבור פריטים קטנים מתחת לגודל 105 ס"מ, אתה יכול לעשות זאת דרך סניף הדואר המקומי שלך. עבור פריטים גדולים יותר כמו חכות מעל 105 ס"מ, מנועים חשמליים, גלשנים, כמה אוהלים, רובי חזה וכו '. תצטרך ליצור קשר עם חברת שליחויות. חברה שיכולה בדרך כלל לסייע לך הי גט ציטה וכו.

הכתובת להחזרת מוצרים:

לידי: סמיט מדיה בע״מ

החשמונאים 96ב תל אביב דירה 39.

מיקוד:6713313

לכל שאלה בנושא נא צרו קשר:

טל -0547990189

מייל  info@oceandevil.com

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon